Kıyamet gününün fitne ve İŞaretleri İŞaretleri


sayfa1/10
o.ogren-sen.com > Edebiyat > Evraklar
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10
www.Allah.com

www.Muhammad.com

قال الإمام على بن أبي طالب رضي الله عنه:

"لا خير في عبادة لا علم فيها, ولا خير في علم لا فهم فيه"

وقف لله تعالى لا يباع ولا يشترى

Kıyamet gününün fitne ve İŞARETLERİ İŞARETLERİ

Orijinal Hadis 137

hadis Ahmed Darwish ve Jamiatul Hamida kulu (Zeynep'in)

Habib Talidi al Ghumari üzerinden
يرويها المحدث السيد التليدي بكتابة بداية الوصول

وعنه خادم الحديث أحمد بن الدرويش
Hadis Vericiler

Muhaddis Abdullah Talidi

Adaptasyon

Tarafından

Abdi Hadis Şeyh Ahmed Darwish

عني به خادم الحديث أحمد بن الدرويش وورثته

(مصر - سورابايا)

www.Muhammad.com

Karalayıcı ve İŞARETLERİ İŞARETLERİ KİTAP GÜNÜ yakın KIYAMAH

Orijinal Hadis 137

Khidmah khodimul hadis Ahmed Derviş ve Jamiatul Hamida (Zainab Al Haddad)

Habib Talidi al Ghumari arasında

[1] Usame bin Zeyd RA (Allah korusun olabilir) Gönderen insanların sınıfının Medine sınıfına geliyor Peygamber bahwasannya, daha sonra şöyle dedi: "Eğer görürsem ne görmek?" Onlar cevap "hayır" Havari geri dedi: ". Ben aslında yağmur düşüşü gibi evde meydana gelecek wouldvarious iftira gördüm"

Kitap "Annubuwwah adresi (peygamberlik belirtileri) ve" El Fiten "gibi imam olarak Buhari rivayet rahip at.

[2] kurz bin Al qomah itibaren Allah meridhoinya o Peygamber şöyle dediğini olabilir: o iftira çeşitli olacak bulut /, sen bulutlu iftira tekrar ve büyük bir siyah yılan yılan / üzerine içine düşecek bulundu olur ve Eğer olacaktır "karşılıklı öldürmek"

Sened shohih ile Thoyalisi ve Ahmed ibn Hibban Almawarid kitabında rahip ve Yargıç tarafından rivayet.

Ve bu hadisin amacı sokması ısırmaya ve isterseniz, bir yılan, bir yılan gibi olacak o kadar gitmek ve yukarı ve önünde kişiyi saldırı, böylece birbirlerini ve ne arasında yapacak çok istiyorum ki Peygamber tarafından vaaz zaten biliyor gibi, betweenfriends oluştu.

Okyanus dalgaları gibi hakaret dalgalı

[3] Hudzaifah RA dedi Nereden: Biz Syd ile oturuyoruz. Ömer RA ve o (Ömer) dedi ki:? Içinizden kim iftira Apostle (qiamat) kelimeleri ezberlemek, ben Hudhayfah dedi: Ben, Ömer de şunları söyledi: "sözü", ve dedim: Apostle iftira birisi / onfamily bahseder , mülk, çocuk ve komşular"Kim kalıp olabilir dua ve shodaqoh olduğunu" ve başka bir rivayette tarih "ve oruç" in: Ömer dedi "ve iyilik söyledi ve sapıklık korusun": "ben sordum ne değil, ben dalgaları gibi dalgalı hakkında sordu Deniz, "Ben (Hudhayfah) dedi ki:" Senin için, O Amir al-Müminin önemli değil,aslında size bir kapı kapalı olduğu zaman arasında / (yani orada kendinizi) kapalı. 'Ömer' kapı açık veya kırık gördün mü? "Dedi Sonra kapı sonsuza kadar kapatmak olmaz, ve Kudzaifahsiapa kapı sordu: Ben Umarpun dedi, hayır dedi, ama sadece parçalanmış? Hudhayfah dedi: Ömer.

Ahmed ve Buhari bölüm Almawakit (süre) bölüm zekat, oruç rahip ve kitap ve kitap Alfitan yorumlanması rivayet.

Ve bu hadiste bazı faidah vardır:

Birincisi: Uzmanlık Hudzaifah pusuda iftira hakkında / 'üzerinde fikir / bilgi ile RA, ve o biliyordu ki bu kadar ayrıntılı ve çok detaylı Peygamber kralı bilgi arayan Hudzaifah gayretli çünkü

İkincisi: Bu iftira o aile (eş ve çocuklar) ve komşuları ile ilişkili kişi de onun mülkiyet silinir ve dua gibi, Allah'a yakın olsun ibadet geniş bir yelpazede eritme olacak üzerine, oruç, sodaqoh, iyilik, banugliness komuta ve bu bir iyiZaten bir şey. Allah diyor ki: "Gerçek iyilik çirkinlik ortadan kaldırmak".

Üçüncü: kınadı ve bir hit bile lanetli olarak bu akılda ibadet (iyilik) meseleleri söz ne kaynaklanan hakaret sin büyük bir günah birleştirme ki, bir ders alabilir ile büyük bir günah günah sessiz ya da terpisa değil ya . Bir yalan çevre gibi yemin, Allah geniş ve hiçbir şey erdem olandaha görkemli ve diğerleri önemli olduğunu.

Dördüncüsü: okyanus dalgaları gibi büyük fitne dalgalı bloke edilebilir Yani / Syd Ömer RA ile kapatılır, ama o, iftira öldürüldü ve açıldığında kapı kıyamete kadar tekrar kapatmak olmaz.

sap / rol modeli muslimdari o dağınık olması halinde insanlar iftira

[4.] Ebu huroiroh RA dedi: Rasululloh SAW dedi: "olacak ya da iftira bir çeşittir: ayakta insanlardan daha iyi oturup insanlar ve insanların çalışan kişi daha ayağa, ve insanlar Daha fazla hem koştu insanlar kim çalışacak. Goodswho karşılaşma / yaklaşanyaş, daha sonra kafasını kaldırıp, ve o (kalın) Hani, ve herkes barınak bulur kim ya da geri koyun, o yere / onunla sığınmak.

[5] Ve Abi bakroh RA dedi: Rasululloh dedi: Gerçek / iftira çeşitli ne gelecek, iftira olayı, hatırlıyorum koştu insanların daha iyi bir gelecek onu çalıştırmak insanlardan daha iyi o zaman oturan kişiyi hatırlıyorum Zaman / dayshas geldi, sonra kim kemer deve deve vardırSizin ve, ve hangi deve güçlü gibi sert yere ondan kemer tutmak, tüm gücüyle, ve topraksız ile / var tutturmak, bir keçi vardır.

Sahabeler sordu: düz bir zemine O Rasululloh ve olmayan kişiler, deve, keçi için görüş / senin tavsiye olmadığını? "Peygamber dedi:" O Ya Ben değil AllahDo, kılıcını tutarak ve bir kayanın üzerine takılıp, ben söylemek zorunda değilsiniz, o yüzden "hayatta Ya Allah başardı hayatta gerekir ediyor.diyelim ki, Evet ben (o Havari sözleri oldu), söylemek zorunda kalmazsınız Allah, Evet Rasululloh ne ok kılıç veya I öldürmek için daha sonra savaşan taraflardan birinin, onlardan birine uzak ubtuk zorla olsaydı ve ben öldürdüm? Sonra Peygamber dedi ki: "O, günah ve günah getirecek ve o cehenneme gidecek".

Yukarıdaki hadiste, hem de burada ortalama iftira durumda, aynı zamanda içinde işbirliği hakkında değil ima çatışma ve savaş olduğunu bir işareti / yapıyor olmamalıdır, ve / sonra cinayet becauseit tarafından, makyaj içeriyorsa Bu madde çekimser için gerekli ve bir şey ile kendini meşguldü edilirdaha önemli ve onlara (katil) ve yürürlükte ise, o öldürdü gerektiğini ile katılmaktan yasaklı.

Ancak, her ne kadar sadece dua ile üzerinde mücadele, ve herhangi bir şekilde yardımcı olmak için ihtiyaç savaşta gerçekten haklı / belli ki bazı hakikat, eğer.

[6] Ve Seleme bin Al-Akwa gelen 'Allah meridhoinya, o Haccac bin Yusuf girilen olduğu profilli içinde, bir arkadaşım ona olabilir: "Ey İbn Akwa' nihayet sürgüne sizi döndü" ibn Akwa 'dedi: "hayır ama Rasululloh SAW bana Badiyah (uzak köyler) döneceklerdi sağladı.

Ve Yezid ibn Ebî olan 'Ubeyd, şöyle dedi: Osman Seleme bin Al-Akwa dışarı öldürüldüğünde' ı öldüğünde bir kaç gün kadar köy / alan robadah için, ve orada evli ve birkaç oğlu vardı ve hala bölgede yaşayan, Mekke'ye döndü.

Buhari kitabı Al Fiten rahip tarafından rivayet.

Syd çeşitli karalama de Seleme bin Al-Akwa 'bakmak onu öldürmek zaman. Usmandengan o uzakta adamdan destekli dzolim ve onun dinini, iftira korkusu tasarrufu için köşelere dışarı koştu ve o Al Haccac Addzolim, karana o hareket sonra döndü considersthat bazı kişiler kulları tarafından engelBir önceki noktaya lapsed kabul edilir.

[7] Said ibn Seleme bin babasının Medine, salamh kalma söyledim ve o Buroidah bin Alkhushoib tanıştı, ve buroidah söyledi lyas Gönderen: Eğer taşıdıktan sonra gel? Seleme dedi ki: Doğrusu ben de Rasululloh SAW izin aldım, Allah'a sığınırım, ben heardHe dedi: "Badiyah hinterlandı başEy Aslam, ve bu hadis dedi ABDURROHMAN bin Jurhud Amr bin den rivayet hadis bir şehit var "nerede olursanız olun taşındı biri:" Birisi Cabir söylemek duydum; arkadaşlar Rasululloh S.A.W leftof kim? Cabir dedi: Enes bin Malik ve Salamah bin Al-Akwa ', daha sonra adam şöyle dedi: gibiSeleme sonra o dolduktan için / göç döndü, ve Cabir dedi: Ben duydum, çünkü Rasululloh Eslem dedi ki demeyin: "backremote köyleri git". Dediler ki: Biz göç sonra biz aslında korkmuş / endişeli biz mürted olur, Havari geri dedi: "Nerede olursanız olun, size kişi Mekkeliler vardır"

Al hafidz kitabında "El-Fetih" dedi: ve onlara gelen isnaad hasan.

Ve hangi Salama bu hadis alınabilir: disyariatkannya Ebu Sa'eed rivayet şu hadis gibi, insan ve dışarı iftira çalıştırmak için kırsal içine çekimser.

[8] Ve Ebu Sa'eed El-Hudri may Allah meridhoinya gelen dedi: Rasululloh SAW dedi: "korkulan keçi Müslümanlar için en iyi hazinedir, o dağ ve çayır tepesine doğru yürüdü ve tehlike onun din ile kaçtı hakaret ".

Al isti'dzan bölümde, ve rahip Ahmed, Buhari ve rahipler inanç bölümünde, bad'il kholq, Fiten ve Arriqoq bölümünde Malik rivayet.

Ve bu kadar ortalama Müslüman Hadis çalışma / insan kaçınmak ve mera ve yeterli gıda süt olduğunu emekli olduğunu.

Nash hadis İslam dininin hakaret o koşmak bahseder, ve Müslümanlar dinlerini savunmak olduğunu, o iftira kaçmak gerekir onu önyargı için bunu ve kimin din çok az insan bunu hayatta, çünkü grup takip etmeyin.

[9] Umm Al Bahziyah Malik Of söyledi: iftira Rasululloh söz ve onun zamanını kapatın, Ümmü Malik dedi: o zaman ben sordum: Ey Rasululloh iyi bir adam kim çoğu zaman? Onun atı en yolda haklarını ve haklarını uygulamak için kimse aynı tanrıya ibadet, ve birisi aldı: Havari cevap verdiBaş ve düşman korkutmak ve onlar da onu korkutmak.

Başkaları tarafından kitap Al Fiten ve Abdur Rozaq ve Yargıç ve sanadnya shohih içinde Turmudzi rivayet Bu hadis.

Ve bu hadis iftira karşısında bir Müslüman tarafından lakukuan olması gerekiyordu ne bir açıklama / açıklaması var, ve o iki şey olmalıdır: Ya Allah yolunda cihad ve kafir düşman öldürmek için, veya uzak, insan hayatı ve yoğun tanrı ve therewithfor nedir/ rizqinya verilen ve onların haklarını, örneğin sadaka gibi ve benzeri bir vermelidir ne vermek.

[10] Sa'd'ın bin Ebi Waqosh deve ve keçi var, ve sonra (Ömer) bunu görünce Ömer, oğlu, dedi gelirken dedi waqosh Amir ibn Sa'd'ın bin Abi Gönderen: Ben bu Allah'a sığınırım Eğer A'robi (Bedevi) gerçekten istekli hale Ey fatherAre: Ömer söyledi sonra canavar binici, "diye geri dedideve ve keçi? Ve Medine insanlar taht elde edilmiştir Amir söyledi: daha sonra Saad eliyle göğsünü ovuşturdu ve Saad dedi: Şüphesiz sadık kulu Allahloving, zengin ama: O benim oğlum hala ol, gerçekten ben Rasululloh SAW dedi duydum ince ve uzak yaşam gürültülü karmaşasından uzakta "

Münzevi tığ kitabında Müslim rivayet.

"Ama burada bir zengin zengin kalbidir": Ne burada "zengin" ile kastedilen Riqoq (köle) hakkında hadislere göre, "zengin kalbi" dir. Ve bu "belirsiz" olduğunu hamle uzakta Allah'a insan menujunibadah bir çirkinlik ve kendi işlerine kendini meşguldü.

Saad bin Ebi Waqosh tarafından yapıldığı gibi o Medine şehir dışında bir saray inşa ve uzak adam ve insan solublein bıraktığı gerçekten Ve bu hadis, özellikle birçok karalama sırasında, insanlardan uzak tutmak iyi anlattı iftira çeşitli ve hazine üzerinden birbirleriyle kavga öldürmekSa'd'ın için ölmüştü.

[11] Hudhayfah ibn el Yemen Of Allah, hem korusun. Dedi ki: Sahabeler Rasululloh iyilik hakkında SAW sordu, ama ben yaptım korku çirkinlik hakkında sorulan, o zaman dedi: Messenger Rasululloh aslında orada zaman Cahiliye ve çirkinlik biz, thenAllah olsun bundan sonra, bize iyilik getirmek(Iyilik sonra) çirkin bir davayı kalma olmak? "Rasu cevap" Evet ", ve ben tekrar dedi: ve çirkinlik sonra artık ne hiçbir iyi Havari cevap verdi:?" Evet "ve aka gri madde (belirsiz bir şey) sesi, Hudhayfah dedi: o zaman ben tekrar sordum: ve ne gri bulunuyor ? "Peygamber dedi: olmadan talimat vermek bir halknet talimatlar, onu (doğru olan) bilmeden ama inkar ve bir tarihin: "Sünnet / sokak değil sünnet / yol takip ve benden hiçbir ipucu gösteren bir insan," ben yine "dedi ve ister ? kajelekan / kötülük sonra oraya kabaikan, Peygamber dedi: "Evet, kapıları davet insanlarCehennem Cehennem, sonra ona (cehenneme) atarak olacak onu takip herkes "dedim geri aldım: Ey onlar bize / gösteri karakteristikleri onların özelliklerini açıklar Rasululloh, Apostlereplied:" Onlar bizim cilt ile aynıdır, ve konuşmak . Bizim dilleri "diye sordum: Ben zaman bulmak eğer bize ne söyler?Ve onlar havegroups ve liderleri yapmazsanız: "Bu Müslümanlar ve rahipler / onların lideri arasında takip Peygamber" dedi? Ben (Hudhayfah) sordu, Havari geri dedi: "Eğer ısırmak ile her ne kadar ölüm karşılayacak kadar sonra ağacın köklerine tutunarak / uzak grubun sınıfından uzak kalmak"

Kitapta Al Fiten Menakıp Al-Buhari rivayet, Al Imaroh Müslümanlar.

Bu asil hadis biz sağlayacak bazı faidah içerir:

Bunların arasında: içine düşme korkusu ve arkadaş Hudzaifah RA içinde büyük bir parçası vardır, neden özellikle o sorununda çünkü, kötü ve çirkin ve iftira şeyler yanı sıra nedenleri bilmek dikkat Ne Peygamber frontof iftira iftira ve kötülük dialamidimasa olur.

Bunların arasında: cahiliye aptal sonra Allah İslam ve Allah'ın dinine olan uşağı verdiği ni'mat gelecekteki kejalanNya doğru göstermek ve kafirleri öldürmek ve birbirleri ile birbirlerini öldürmek ve de her zaman kötü / kötü bir şey yapıyor şeyler.

Bunların arasında: haber geliyor nezaket ve dini / düz yolda sonra oluşacak çirkinlik SAW, ve çünkü arkadaşlar arasında ve Marwan döneminde Osman RA Syd, öldürülmesinin ardından meydana savaş, iftira, uyuşmazlıkların oldu. Sonra Peygamber thatgoodness haber sonrasında oluşacakama yine de belirsiz ve övgüye değildir ve bu Ömer ibn Abd Aziz Syd RA ve belirsiz bir şey (gri) döneminde oldu kabaikan elemanları ile çirkinlik çirkinlik withbaikdan şey değil gelip liderlerin liderlerinin uygulamasından sonra meydana birisi Bunu inkar ve arasındaOnları hala Sünnet ve adil doğa orada tutunmuş olan ve aralarında orada dzolim ve sapkınlık ve döneklik davet ediyor.

Ve faidah hadis arasında:

Onlar orada okudu biz doğu peoplewho batıda okuyan / öğrenme gibi ülkemizin nüfusu sunmak ve Arapça konuşan dizaman düşük görünüyor düşüncelerini akla benzetti olarak Kapsama Rasululloh cehennem cehenneme davetiye ve davetkar davetkar ile SAW ve sonra gittiİslam'ın Devlet pagan zihin zihin pagan öğretileri onları davet çok, bu yüzden katılmak isteyen kim /, onlar ifşa onların öğretilerini takip gerçekten Allah, cehennem cehenneme atmak olacaktır.

Bunların arasında: onlar yasa ile dipanuti ve yine sınıf yoktur, ve aslında tüm sınıflar bir lider yoksa o süre onun için gerekli karşılaşırsanız herkes doğru sınıf ve onların liderlerini mümkünse takip ve o andparties karşılıklı o zaman, onların görüşlerini takviyeölümüne kadar pençesinde her zaman kendilerini mengasigkan ve o bilir gerçeği üzerinde tutmak, ve olmalıdır. Ve adam işe yaramaz bir şey boğuldu sağlar.
[12] Ve İbn Amr RA ​​dan dedi: Biz Rasululloh etrafında ne zaman aniden iftira söz, ya da ona söz, Peygamber dedi: "Eğer adam bakarsanız / zarar rehin onların sözünü reneged ve onların görev olduğunu etmişti şüpheli, ve onlar "Son Havari unitehis parmaklarını gibi, İbn Amr dedi: oBen ona doğru yükseldi, ve ben o anda ne yaptığını daha sonra söyledi, Allah beni pemebusmu yapmak var, "Peygamber dedi ki:" Sizi evinize tutmak ve dilini bağlayın, iyi olanı almak ve çirkin / kötü bırakın ve "Senin için orada inspecial vaka olmuştur, ve sizin genel durumda bırakmak olmalıdır.

Ahma rahip, imam Ebu Davud, ve rahip hakimler tarafından rivayet.
(13.) Ve hadis, kitap mawarid İbn Hibban rivayet Ebu Huroiroh RA tarihinin (diğer hadis teyit hadis) lafadz ile şehit sahiptir: Rasululloh SAW dedi: Ey Abdulloh bin Amr eğer yaşamak nasıl Düşük insan grubunun (Ahlak, din, ve her şey) içinde? "O Amr dedi:O Rasululloh kim o? Peygamber dedi ki: onların randevu ve kendilerine verilen görev sözünü zayıflatmak eğer, ve bu gibi olurdu "ve Havari parmaklarını birleştirmek, Amr dedi: ve nasıl nerede eylemleri ORasululloh?" Peygamber dedi: "iyilik yapmak ve sapıklık bırakın, ve özel şeylerKendiniz için, insan ilişkileri ". Ve sanadnya sohih bırakın.

Ve kitabın Buhari hadis mu'allaqdalam Almasajid bölüm ile belirtilen rahip sohihnya özlü olarak sohihnya ayarlanır. Ve lafadz: "Ey Abdulloh bin Amr nasıl, sen insanların din canlı akhlaqnya düşük lika?
Ve lafadz ile hadis hadis, ancak onlar bölünmüş ve gitti en azından ise iftira iftira ve bozuk insan ahlak baktı ve hasar da inanç (titrek) kendi sözünü ve kendi görev rehin belirtmek / thethem dindar insanlar gitti ve düşük hariç solve aralarında kötü insanlar, o dine bağlı kalarak ve yasayı ihlal ofwhat adam bırakarak, onun iş ile kendini bağlamak ve kötü adamı terk ve iş ilişkilerini terk insanlar tarafından yapılmalıdır.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10

sosyal ağlarda paylaşma



Benzer:

Kıyamet gününün fitne ve İŞaretleri İŞaretleri iconAlparslan Koleji İpek Tekstil Arif Mobilya Gazete, dergi, şiir, bölüm...


öykü




© 2000-2018
kişileri
o.ogren-sen.com